جاذبه درباره سایت انگیزشی

Wiki Article

جملات انگیزشی الهام بخش بینش ها و راهکارهای جدید به همراه انگیزه یا انرژی بیشتری برای هموارتر کردن مشکلات در زندگی ایجاد می کنند.

از طبیعت بیاموز هیچ گاه ثابت نمی ماند. چرا تو باید بمانی؟

hamyar.co ought to evaluate the safety within your relationship just before continuing. Ray ID: 73c60771ded48c57

گذر از هر مرحله لازمه اش این است که فرد مرحله ی قبلی را پشت سر گذاشته باشد. گرچه گذر از یک مرحله به مرحله ی دیگر لزوما پله ای نیست و فرد ممکن است بازگشت هایی هم داشته باشد، اما غالبا افراد در فرایند تغییر رو به جلو حرکت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 ذهن ابزاری قدرتمند است و وقتی بتوان از قدرت آن استفاده کرد و تمرکز نمود، تقریبا هر کار غیرممکنی قابل انجام خواهد شد. 

زندگی روزمره کاهی اوقات چنان خسته کننده و تکراری می شود که حتی افراد با انگیزه و پر انرژی نیز در حفظ جانبلاغی جملات انگیزشی انگیزه دچار مشکل می‌شوند.

ایمان داشته باشید.همین ها شما را در مسیر خوشبختی قرار خواهد داد.

در آخر برای استفاده هرچه بیشتر شما از جملات انگیزشی سخنان افراد مشهور و مربیان و نویسندگان حوزه موفقیت در موضوعات مختلف را قرار می‌دهیم.

سخنان انگیزشی پایین نمونه ای از همین چملات پر انرژی هستند که می توانند انرژی شما را برای انجام کار بالا ببرند.

استفاده از مطالب روزانه با ذکر منبع و قرار دادن لینک روزانه آزاد است.

«تنها کسانی که اینجا شجاعت رویارویی با شکست های نحوه استفاده از جملات انگیزشی بزرگ را دارند می توانند به موفقیت های بزرگ دست یابند.»

انگیزه، به نوعی مانند استحمام است. ما هر روز حمام می‌کنیم، جملات انگیزشی سایت جانبلاغی زیرا دوش آبی که دیروز گرفتیم نیاز به تجدید دوباره دارد در مورد انگیزه نیز همینطور است به این معنی که انگیزه ای که دیروز داشتیم احتمالاً از بین رفته و دوباره باید آن را احیاء کنیم.

ما باید بپذیریم که همیشه تصمیمات درستی نخواهیم گرفت، گاهی اوقات اشتباه می کنیم ، باور داشته باشید شکست نقطه مقابل موفقیت نیست، بلکه بخشی از موفقیت است.” – آریانا هافینگتون

Report this wiki page